סדנאות שוקולד לעובדים

חוויה של יום צוות בחברה, יום גיבוש או מסיבה של וועד עובדים, יכולה לנוע על סקאלה שבקצה אחד שלה ניצבים אירועים משעממים שחובה לבוא אליהם ובקצה השני נמצאים אירועים שאף אחד מהצוות לא רוצה שהם ייגמרו. אם אתם רוצים שהעובדים שלכם ירגישו שהם נמצאים בחברה קצת אחרת, סדנאות שוקולד לעובדים שאני מעבירה לוועדי עובדים, חברות וצוותים מקצועיים בכל ענפי המשק יכולות לעשות לכם אירוע חברה שאף אחד לא ישכח.

סדנאות שוקולד לעובדים הן דרך אידיאלית לוודא שאתם לא סתם מבזבזים תקציב על אירוע כי צריך להכניס אותו ללו"ז החברה אלא בוחרים בחוויה המגבשת, המפעילה, היצירתית והטעימה ביותר שעל הדרך גם ממלאת לכולם את הבטן בצורה המתוקה ביותר. השילוב המושלם שמציעות הסדנאות שלי בין שוקולד טעים, עבודת צוות, גיבוש חברי והכנת ממתקים ומעדנים שכולם אוהבים, יעלו את יום הכיף של העובדים שלכם לליגה של הגדולים ויגרמו להם לחשוב כבר מעכשיו על מה שאתם מתכננים לאירוע החברה בשנה הבאה.

סדנאות שוקולד לעובדים – מה העובדים שלכם מקבלים בסדנאות שלי?

במסגרת סדנאות שוקולד לעובדים שאני מעבירה במודלים שונים המותאמים לפי בחירתכם, הצוות שלכם ילמד להכיר את עולם השוקולד האיכותי והמקצועי דרך שלל טעימות, למידה עיונית מעניינת ובעיקר התנסות מעשית בהכנת מגוון רחב של ממתקי שוקולד מסוגים שונים כגון מעדני גנאש, פרלינים וממתקי שוקולד שכולם מכירים אבל אף אחד לא יודע להכין בבית, בינתיים. אחרי הסדנאות שלי, העובדים שלכם יצאו לא רק עם חיוך גדול ובטן מלאה בכמה שוקולד שהם יצליחו לדחוף לתוכה, אלא גם עם כישורים מקצועיים ותחביב ביתי חדש שיישאר להם לכם החיים, ושהם יודו לכם עליו בכל פעם שהם מכינים שוקולד טעים בבית.

המודלים השונים בהם אני מעבירה סדנאות שוקולד לעובדים יכולים להשתנות, להתחלק או להתמזג בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם ושל העובדים שלכם, כאשר אני כוללת בכל הסדנאות השונות שלי תוכניות הכוללות למידה, התנסות מעשית, טעימות וגם שלל הפתעות שאפשר לקחת הביתה בסיום ההכנה. בהתאם לתקציב, לסוג התפריט ולאופי המורכבות שאתם מעוניינים לבחור בהם, אני אדע להתאים עבורכם ועבור החברה שלכם את האירוע המושלם שכולם ידברו עליו.

סדנאות שוקולד לעובדים – לאילו מסגרות ואירועים זה מתאים?

אני מעבירה סדנאות שוקולד לעובדים במסגרת מסיבות של ועדי עובדים, באירועי חברות השמה, בערבי גיבוש ובימי העשרה מקצועית לצוותים של חברות מכל ענפי המשק בישראל. אם החברה שלכם זקוקה לפעילות יצירתית ולא שגרתית שתכניס קצת טעם מתוק ללו"ז של עובדיה, תגוון את השגרה של אירועי חברה קודמים שלא הצליחו להלהיב את הצוות ותשאיר לכולם טעם של עוד, הסדנאות שלי יכולות להתאים בדיוק בשבילכם.

מסעדות, בתי קפה, חברות קייטרינג ושאר גופים בתעשיית הקולינריה המקצועית אשר מעוניינים להעשיר ולהכשיר את הצוות שלהם, במסגרת סדנאות שוקולד לעובדים שיכללו גם תוכן מקצועי מתקדם שיכול לעזור להם לפתח קריירה בתחום ובו בזמן להרחיב את השירותים שמוצעים על ידי המסעדה או בית הקפה, מוזמנים לפנות אליי כדי שאוכל להרכיב להן תוכנית מושלמת שתאזן בין העשרה והכשרה מקצועית.

הסדנאות שאני מעבירה לקבוצות ועדי עובדים במסגרת ימי כיף של חברה ובמסגרות נוספות במגזר העסקי, מתאימות לקבוצות גדולות וקטנות, ללא צורך בהכשרה קודמת בתחום הקולינריה או בציוד שאתם צריכים לספק לצורך הקמת האירוע. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי שלעובדים שלכם יוכל להיות יום החברה הכי כיפי ומתוק שהיה להם, זה לפנות אליי, ואני כאן כדי לעשות את כל השאר בשביל לדאוג לכם לחוויה המושלמת.